Dystrybutor zabawek Orbico Sp. z o.o. Prosimy o zalogowanie do systemu w celu składania zamówień. Logowanie do systemu
Pokaż menu

WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW ORBICO TOYS

W tym czasie pełnym wyzwań chcemy mocno wspierać naszych klientów. 

Przygotowaliśmy szereg działań, który ma na celu jak największe usprawnienie realizacji Państwa zamówień z poszanowaniem bezpieczeństwa naszych kolegów pracujących ma magazynach Orbico.

 

  1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ - PLANOWO
  2. ZAMÓWIENIA ONLINE – REKOMENDOWANA FORMA WSPÓŁPRACY
  3. NADAWANIE DOSTAW – PLANOWO
  4. DROPSHIPPING – ZAWIESZONE DO ODWOŁANIA
  5. ZAMÓWIENIA W SZTUKACH (NIE PEŁNE OPAKOWANIA) – WZNOWIONE OD 02.04.2020
  6. POZOSTAJEMY W KONTAKCIE I DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI

 

FAQ

1. Czy moje zamówienie przyjdzie do mnie z opóźnieniem?

Na dzień dzisiejszy planowo przyjmujemy i wydajemy zamówienia. Nie mamy wpływu na działanie firm kurierskich, jednak do tej pory nie odnotowujemy żadnych znaczących zmian. Bardzo ważne jest dla nas terminowe dostarczanie produktów tak ważnych dla polskich dzieci, które z uwagi na zamknięcie szkół i przedszkoli muszą sobie organizować czas w domu. I to jest dla nas najważniejsze zadanie!

 

2.Czy PH będzie mnie nadal odwiedzał?

W ramach szeroko pojętego komfortu i bezpieczeństwa zapraszamy Państwa do kontaktu zdalnego z naszymi przedstawicielami. Jest to możliwe: drogą mailową bok.toys.no.pl@orbico.com lub telefonicznie 801 677 744, 32 325 61 00. Wszyscy pracownicy Orbico Toys pozostają do Państwa dyspozycji, nasz skład może jednak czasowo ulegać delikatnym korektom w związku z możliwością wykorzystania przez pracowników zasiłku opiekuńczego. W takich wypadkach Państwa telefony zostaną przekierowane do osoby aktualnie dostępnej.

 

3.Jak mogę się kontaktować w pozostałych tematach?

Wszelkich informacji na temat faktur, reklamacji, płatności i rozliczeń finansowych niezmiennie udzielamy za pośrednictwem infolinii info.pl@orbico.com. W innych tematach do Państwa dyspozycji pozostaje  bok.toys.no.pl@orbico.com lub telefonicznie 801 677 744, 32 325 61 00.

  

4.Czy planowane są jakieś dalsze zmiany dotyczące warunków handlowych czy procedur logistycznych.

Monitorujemy sytuację na bieżąco i na ten moment nie planujemy żadnych istotnych zmian.

 

5.Co z nowościami? Czy będą jakieś zmiany w ofercie?

Wszystkie zaplanowane nowości na ten rok będą zgodnie z ustaleniami pojawiać w naszym portfolio. Każdorazowo taka informacja jest do Państwa w newsletterach. Jest to jedna z szybszych form informowania o naszym portfolio dlatego rekomendujemy zgłoszenie chęci do ich otrzymywania.

 

6.Jak wygląda obecnie zabezpieczenie: pracowników, magazynów i przesyłek?

Orbico dba o pracowników w maksymalny możliwy sposób. Osoby, które mogą pracować zdalnie w ten sposób wykonują swoją pracę. Magazyny i transport działa normalnie. Dokonywane są profilaktyczne odkażenia obu magazynów głównych, a pracownicy są zaopatrywani w środki ochrony osobistej (maseczki i rękawiczki) dodatkowo całkowicie zlikwidowaliśmy możliwość obrotu gotówką.

 

7.Czy jako nowy klient mogę teraz rozpocząć współpracę z Orbico i jak to zrobić?

 

Jako duża firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku zawsze jesteśmy otwarci na nowych partnerów. Jeśli chcecie Państwo do nas dołączyć wystarczy kliknąć zarejestruj się aby otrzymać dalsze instrukcje.

FAQ

1. Czy moje zamówienie przyjdzie do mnie z opóźnieniem?

Na dzień dzisiejszy planowo przyjmujemy i wydajemy zamówienia. Nie mamy wpływu na działanie firm kurierskich, jednak do tej pory nie odnotowujemy żadnych znaczących zmian. Bardzo ważne jest dla nas terminowe dostarczanie produktów tak ważnych dla polskich dzieci, które z uwagi na zamknięcie szkół i przedszkoli muszą sobie organizować czas w domu. I to jest dla nas najważniejsze zadanie!

 

2.Czy PH będzie mnie nadal odwiedzał?

W ramach szeroko pojętego komfortu i bezpieczeństwa zapraszamy Państwa do kontaktu zdalnego z naszymi przedstawicielami. Jest to możliwe: drogą mailową bok.toys.no.pl@orbico.com lub telefonicznie 801 677 744, 32 325 61 00. Wszyscy pracownicy Orbico Toys pozostają do Państwa dyspozycji, nasz skład może jednak czasowo ulegać delikatnym korektom w związku z możliwością wykorzystania przez pracowników zasiłku opiekuńczego. W takich wypadkach Państwa telefony zostaną przekierowane do osoby aktualnie dostępnej.

 

3.Jak mogę się kontaktować w pozostałych tematach?

Wszelkich informacji na temat faktur, reklamacji, płatności i rozliczeń finansowych niezmiennie udzielamy za pośrednictwem infolinii info.pl@orbico.com. W innych tematach do Państwa dyspozycji pozostaje  bok.toys.no.pl@orbico.com lub telefonicznie 801 677 744, 32 325 61 00.

  

4.Czy planowane są jakieś dalsze zmiany dotyczące warunków handlowych czy procedur logistycznych.

Monitorujemy sytuację na bieżąco i na ten moment nie planujemy żadnych istotnych zmian.

 

5.Co z nowościami? Czy będą jakieś zmiany w ofercie?

Wszystkie zaplanowane nowości na ten rok będą zgodnie z ustaleniami pojawiać w naszym portfolio. Każdorazowo taka informacja jest do Państwa w newsletterach. Jest to jedna z szybszych form informowania o naszym portfolio dlatego rekomendujemy zgłoszenie chęci do ich otrzymywania.

 

6.Jak wygląda obecnie zabezpieczenie: pracowników, magazynów i przesyłek?

Orbico dba o pracowników w maksymalny możliwy sposób. Osoby, które mogą pracować zdalnie w ten sposób wykonują swoją pracę. Magazyny i transport działa normalnie. Dokonywane są profilaktyczne odkażenia obu magazynów głównych, a pracownicy są zaopatrywani w środki ochrony osobistej (maseczki i rękawiczki) dodatkowo całkowicie zlikwidowaliśmy możliwość obrotu gotówką.

 

7.Czy jako nowy klient mogę teraz rozpocząć współpracę z Orbico i jak to zrobić?

Jako duża firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku zawsze jesteśmy otwarci na nowych partnerów. Jeśli chcecie Państwo do nas dołączyć wystarczy kliknąć zarejestruj się aby otrzymać dalsze instrukcje.