Dystrybutor zabawek Orbico Sp. z o.o. Prosimy o zalogowanie do systemu w celu składania zamówień. Logowanie do systemu

FAQ

  • Jakie są wymogi przystąpienia do dropshippingu?

    Wymogiem jest:
    - wysłanie zgłoszenia o otrzymywanie faktur w wersji elektronicznej  https://www2.navoorbico.pl/efaktury/  i przesunięcie w lewo ostatniego suwaka Chcę otrzymywać „Fiskalny Obraz faktury”
    - wypełnienie „karty dostawcy” i odesłanie pod adres

    Iron Mountain Polska,
    ul. Czarnieckiego 122
    26-617  Radom

    Z dopiskiem: Orbico

    Karta dostawcy do pobrania TUTAJ

  • Co zrobić, żeby móc składać zamówienia dropshippingowe?

    Podczas rejestracji proszę zaznaczyć „Jestem zainteresowany ofertą dropshippingu”.
    Jeżeli posiadasz już konto i chciałbyś aktywować dropshipping wyślij maila z prośbą o aktywację pod adres bok.toys.no.pl@orbico.com

  • Czy jest możliwość otrzymywania faktur w konkretnym formacie?

    Tak, https://www2.navoorbico.pl/efaktury/   - Plik z danymi – proszę wybrać odpowiedni format.

  • Czy mogę otrzymywać fakturę zbiorczą np. raz w tygodniu.

    Nie ma takie możliwości, pod każde zamówienie wystawiana jest osobna faktura.

  • Gdzie znajdę linki do integracji?

    Po zalogowaniu do panelu Klienta - „Dane Klienta” – Linki do integracji https://toys.orbico.pl/linki-do-integracji 
    Link można uzyskać klikając prawym przyciskiem myszy na nazwie i wybierając z listy „Kopiuj adres odnośnika”

    Dla modelu dropshipping wyłącznie plik z nazwą XML (rekomendowany do integracji sklepu z hurtownią w modelu dropshipping)

  • Jaka jest preferowana forma składania zamówień ?

    Zamówienie można składać jedynie za pośrednictwem platformy https://toys.orbico.pl/

  • Czy jest wymagana minimalna wartość zamówienia?

    W zamówieniach dropshippingowych nie obowiązuję minimalna kwota zamówienia.

    Czy jest wymagana minimalna wartość zamówienia ?
  • Jaką formę płatności Państwo proponują ?

    Płatność tylko przez PayU

  • Ile czasu trzeba czekać na realizację zamówienia ?

    W przypadku pierwszego zamówienia do 5 dni roboczych, kolejne zamówienia 48h

  • Do której godziny trzeba wysłać zamówienie żeby zostało wysłane następnego dnia ?

    Zamówienia złożone do godziny 13 są wysyłane dnia następnego.

  • Jakie są koszty transportu netto?

    Koszt transportu 12 zł netto lub 14 zł netto w przypadku pobrania.

  • Jak szybko otrzymam zwrot za przesyłkę pobraniową?

    Przelew jest wysyłany do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu przelewu od firmy kurierskiej.

  • Z jaką firmą kurierską Państwa współpracują?

    Schenker

  • Czy możliwe jest zlecenie własnego kuriera po odbiór lub odbiór osobisty?

    Nie ma takiej możliwości.

  • Czy jest możliwa wysyłka do paczkomatów?

    W chwili obecnej nie ma takiej możliwości.

  • Czy przyjmują Państwo zwroty?

    Zwroty w przypadku zamówień dropshippingowych nie są możliwe.

  • Ile wynosi opłata abonamentowa ?

    Nie pobieramy opłat za przystąpienie do dropshippingu.

  • Czy coś poza produktem jest dokładane do przesyłek?

    Tak, dokładany jest formularz odstąpienia od umowy jaka przysługuję konsumentom w ciągu 14 dni.

  • Czy mogę przesłać swoje ulotki/gazetki/paragony/próbki, żeby dołożyć do przesyłki ?

    Nie ma takiej możliwości.

  • W przypadku produktów miksowych można wskazać konkretny wzór do wysłania?

    Produkt miksowy wybierany jest losowo. Zalecamy integrację z wykluczeniem produktów miksowych.

  • Klient przesłał reklamację, gdzie mam ją zgłosić?

    Telefon: 801 677 744
    Email: infolinia.no.pl@orbico.com

  • Klient nie chce odebrać przesyłki, wycofał się z zamówienia, co w tym przypadku?

    Jeżeli Klient zrezygnuję z zamówienia a przesyłka została już wysłana, zostanie ona przekierowana do Państwa.

  • Jak często są aktualizowane pliki do integracji?

    Pliki aktualizują się automatycznie co godzinę.

  • Czy cena na stronie jest podawana za cały karton czy za sztukę?

    Cena na stronie jest podawana za 1 sztukę.

  • Czy mogę korzystać z Państwa zdjęć i opisów?

    Tak. Opisy i zdjęcia można kopiować ze strony https://toys.orbico.pl/
    W celu przesłania katalogu zdjęć proszę o kontakt z opiekunem.

  • Platforma RedCart wymaga Token do integracji XML, skąd pobrać ten Token?

    Kopiując link do pliku XML, który można znaleźć po zalogowaniu się na stronie w zakładce Dane klienta/Linki do integracji i wklejając np. w notatniku, można zauważyć ciąg znaków po https://toys.orbico.pl/oferta-xml?code= który jest Tokenem jaki należy wkleić w module integracji w systemie RedCart.

  • Czy jest możliwa wysyłka zamówienie Dropshippingowego poza Polskę ?

    Nie ma takiej możliwości.